Complimenten en Klachten

We worden blij van tevreden klanten! 💌 Controleer je bestelling direct bij ontvangst en laat het ons binnen 24 uur weten als er iets niet in orde is.

Stuur een e-mail naar info@gelukskaartjes.nl met een korte uitleg en duidelijke foto’s. We kijken meteen mee en lossen het zo snel mogelijk voor je op.


Productzorg en Garantie

Onze kaartjes en cadeautjes worden met veel zorg gemaakt en verpakt. Omdat veel producten persoonlijk en op maat zijn, kunnen we geen garantie geven op schade die ontstaat door onjuist gebruik of behandeling.

Tips om je bestelling mooi te houden:

  • Bewaar kaartjes, enveloppen en de accessoires op een droge plek.
  • Vermijd direct zonlicht om verkleuring te voorkomen.
  • Gebruik geen vochtige doek of agressief schoonmaakmiddel op bedrukte oppervlakken.

Let op: schade door onjuist gebruik of eigen aanpassing aan het product valt niet onder de garantie.


Veelgestelde vragen

Ik heb een kapot of beschadigd product ontvangen

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met je ordernummer en duidelijke foto’s van het probleem naar info@gelukskaartjes.nl. We zorgen altijd voor een passende oplossing.

Ik wil een klacht indienen

Wat jammer dat iets niet naar wens is. Laat het ons alsjeblieft direct weten via info@gelukskaartjes.nl, dan kijken we samen hoe we het kunnen oplossen.

Wanneer hoor ik iets op mijn klacht?

We reageren normaal gesproken binnen 2 werkdagen en geven daarbij een indicatie van de verwachte oplostijd.

Kom je er met ons niet uit?

Meld je klacht eerst bij ons. Komen we er samen niet uit, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.